Sidor

lördag 14 januari 2012

Sovmorgon? Vad är det??

Jag som hade trott att jag skulle få lite sovmorgon idag men icke... Sonen vaknade 6:30 och tyckte det var morgon. Försökte få honom att somna om hos mig men inte... Jag vet att det finns ni därute som inte tycker det är så farligt att vara vaken vid 6:30 men vi har blivit bortskämda med våra barn den senaste tiden... jag brukar få sova till 8-9 på helgerna.. Men inte idag. Så det var bara så snällt att gå upp. Ska faktiskt erkänna att det är helt OK nu då jag fått i mig kaffe och ser hur mycket jag redan har hunnit med. Tvättmaksinen är inne på andra svängen... Torktumlarna inne på första... eric har fått Cars gardiner och Edla gula gardiner, köket har fått mina Rokokopars gardiner... så visst har jag hunnit med lite och kolockan är int ens 9:00 ;-)

Julsakerna håller på att flytta in i sina lådor för att "översommra" till nästa jul...

Näää bäst att fortsätta med att plocka bort julen...

1 kommentar:

  1. Vi är fler som har hållit på med samma sak idag, nämligen tagit bort julpyntet.. Jag erkänner att det blev en sen start för min del, men nu är det klart i alla fall. Kommer att sakna mysbelysningen från julgranen i tidig morgontimma, när man skall till jobbet och det är så mörkt. Men lite tråkigt måste man ha ibland! Det dyker upp något nytt att njuta av helt oväntad!

    SvaraRadera