Sidor

måndag 23 januari 2012

Måndagen som blev ljudlös

Dagen gick blixtsnabbt på jobbet och innan jag visste var det em och krafterna började ta slut... Passade på att sluta en timma tidigare än vanligt för att hämta barnen ... handla lite... hem fixa middag. I affären gick det bra men jag hade inte orken att stå emot allt barnen ville ha... så vi kom hem med...

jaaa vad ska man med detta till??? Kvällens middag blev nudlar till barnen med kassler och jag bytte ut nudlarna mot strimlad vitkål fräst i lite smör. Helt Ok middag. När maten var borta från faten var sonen och dottern iväg till kompisar... Efter ett tag kom dottern hem... ville inte leka mer ut. Nähä vad ska vi göra då?? Mamma jag vill titta på film med dig. Kan erkänna att det var den bästa idéen jag hört på hela dagen :-)... OK välj film så fixar jag ett fruktfat... men det blev inte ett fruktfat...

Kvällen var underbar... sedan kom sonen hem... Klockan blev 19.30... barnen hamnar i bråk vilket får konsekvensen att Eric slår till Edla... jag ska höja rösten och bli arg... och där försvann min röst. Så ikväll kan jag inte prata :-(  man kan lugnt såga att här är ljudlöst ikväll... Får hoppas att det blir bättre tills im... annars får de väldigt lugnt på jobbet imorgon...

1 kommentar: