Sidor

tisdag 24 januari 2012

24 dec????

Man skulle nästan kunna tro att det är det 24 december idag men icke... det är den 24 januari och nu har vi vinter :-) Helt underbart. När barnen och jag kom hem efter jobbe tidag började vi skotta och skotta...
När vi var klara sprang jag till baksidan av huset och tog denna bild...
Jaa vintern är här... barnen har lekt och lekt ute...Nu kom sonen och var iskall ... nu sprakar det i brasan och lite the på G till mig. The är nåt jag behöver för halsen. Har som jag skrev igår ingen röst. Får inte fram många ljud alls... det bara väsnas... Tyst och lugnt kan man säga att det är :-)

2 kommentarer:

  1. Fast idag 25/1 var den gamla Carolina tillbaka.
    Skönt att allt är som vanligt vid fikat på jobbet.
    Vi har saknat din röst.

    SvaraRadera
  2. Det är många här på mitt jobb i Linköping också som har varit hesa eller knappt kunna prata!

    SvaraRadera