Sidor

söndag 15 januari 2012

Kulbacken-Julgransplundring

Vi ville vara riktigt riktigt säkra på att vi har fattat detta med att julen är slut så vi körde en julgransplundring till. Denna gång tillsammans med många andra på Västerviks museum, Kulbacken. Jag trodde från början att vi skulle vara utomhus så vi hade kläder därefter :-) Men det var inne på museet så det var varmt och skönt. Först så dansade vi runt granen, barnen fick godispåse... sedan var det fika ... och efter fikat var det så mycket spring i barnens ben att de körde dans kring granen igen...


Jag vet att det ser folktomt ut men det var 163 personer enligt Facebook... och den informationen måste ju stämma. Men det slutade tråkigt för vår del... Eric blev hängig och väl hemma fick han feber. Men vi är nu helt säkra på att julen är slut.

Ett annat plus för dagen är att jag har hunnit att sy :-) Inte påbörjat något nytt utan håller på att avsluta mina projekt som jag börajade med i höstas. Bilder får ni se imorgon. Lär ha gott om tid att ta bilder i dagsljus då jag återigen har sjukstuga här hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar