Sidor

lördag 28 januari 2012

Gammal ut! NY in!

I torsdags så dog min hårfön :-(
Den lilla pärlan har jag nog använt varje dag  sedan den köptes... Jag började tänka när var det??? Joo det var när jag var och firade kompisar som fyllde 25... de pluggade på den tiden i Ronneby och jag bodde i Oskarshamn... det var 2001.... himmmm och då var det ett par år sedan.... OK den har gjort sitt. Men jag kan ju inte vara utan. Och utan att gå in för mycket på varför mm så finns det inte många ställen man kan handla hårföner i denna stad... Så det fick bli en lite tripp till Norrköping idag. Från början var det tänkt som en familjegrej men dottern hade lite ont i örat och lite feber så hon skulle till farmor och då ville sonen oxå dit. Resultatet blev att M och jag fick åka själva.... Så nu har jag en ny...




 Det var jätte skönt att bara vara vi på stan, fick titta i alla affärer som man ville mm MEN när vi kommer hem har stumpan fått mer feber och ännu mer ont i örat... Det blir att åka till läkaren och få dommen.... jaaa hon har dubbelsidig öroninflammation och trumhinnorna har nästan spruckit på båda sidor :-(  aj aj ajj vad hon måste ha haft ont ... Så nu blir det medicine i alla dess former...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar