Sidor

lördag 26 november 2011

Uppdatering från sjukstugan

Nu är det jag som har legat sjuk. Var hemma med eric i onsdag och kände mig si så där men tänkte att det går över. Tog mig till jobbet... men orkade inte med allt jag hade tänkt mig kom hem och somnade sedan sov jag nästan till och från tills imorse. Mellan varven var jag uppe tog panodil, fixade något att äta till barnen men inte mycket mer :-( . Imorse ringde jag till VC bara för att vara på det säkra sidan så man i har nåt konstigt klet i halsen men icke, skönt. Det är bara panodil och vila som gäller. Tur att det är det jag gjort de senaste dygnen.

Jag har dock idag efter lunch känt krafterna återkomma och har orkat börja fixa lite inför advent. Men allt kommer inte att vara klart. Och vad gör det?? Inget!! Är uppvuxen med att vi flyttat julafton till närmsta lördag då det passat bättre så det ska nog gå att fixa adventsaker efter första advent oxå :-) Har dicok en liten önskan om att ha nybakade lussebullar tills im men det kan hända att det blir ett stopp på MAXI för att inhandla dem.
Bild lånad från Arlas hemsida.













Nää nu har jag vilat igen. Bäst att fortsätta med adventsbestyret. Vill ju ha lite klart iaf...
Trevlig lördagskväll. Hoppas ni har lite trevligt inplanert för kvällen och middag. Själv fixade vi maten på Åhmans (gatukök i våra krokar) ikväll... det gäller att hushålla med energin man har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar