Sidor

tisdag 22 november 2011

Ägg

Idag har jag lyckats ta mig till Momehåll och köpa ägg igen. Tycker deras ägg är så god och prisvärd för att vara ekologiska.

När jag skulle hämta dottern hos grannen fick jag
smaka av deras goda sockerkaka... Måste baka imorgon. Det kanske blir en sockerkaka oxå då... Måste ju använda upp mina ny inköpta ägg ;-) Till middag blev det delar av skönerokassen jag köpte i fredags. Det blev grytbitar som jag hade kokat klar redan i helgen med barnens hjälp. Jag bara tillsatte lite broccoli och morrötter och grädde, koka lite potatis så var middagen klar.

När barnen skulle sova har jag passat på att läsa ...
Jag tycker Jujja Wieslanders böcker är så bra.

Nu ska jag bara sitta i soffan och vara. Det är planen för kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar