Sidor

söndag 13 november 2011

Torsdagens andhämtning...

I torsdags var det första gången för mig att besöka St:Peteri Kyrka för andhämtning. Kort lunchmusik och efter lättare förtäring. Det var orgelmusik i torsdag. Fråga mig inte vad styckena hette eller vem som hade skrivit dem... sånt kommer jag inte ihåg. Men jag uppskattar lugnet som finns i en kyrka och lugnet som sprider sig efter lite musik. Det är behövligt ibland att bara stanna upp mitt på dagen och känna att man samlar energi för att orka vidare. Man hade även möjlighet att köpa lättare förtäring som var soppa med macka, efter det kaffe och kaka. Det var tomatsoppa med pasta denna gång. Riktigt god.
Efter denna trevliga lunch var det dax för mer jobb. Hem , äta och sedan iväg till Edlas innebandy. Hem till väntade svärföräldrar som tog över barnen så jag kunde stressa vidare till min sykurs. Kan säga att jag var rätt trött men fick tillfälle att klippa ut lite bitar till kommande projekt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar