Sidor

måndag 21 november 2011

Plan B :-(

Man kan planera hur mycket man vill... livet tar sin lilla gång ... Eric är sjuk IGEN. Fm var han hos farmor och farfar... vad skulle vi göra utan dem! Tack för att ni finns och vill ställa upp. Tackvare svärföräldrarna hann jag en sväng till jobbet för att kolla igenom mina högar som växer. Läkarbesök för att få mina misstankar bekräftade, öroninflammation. Besök på apoteket, hem  och sova (det blev inget av den varan för mig igår natt).













Till middag blev exklusiv korvstroganoff. Har satt lite piff på den genom en gnutta curry och ett äpple som fått följa med i pannan.
Och lite mummin på tvn för barnen medan pastan kokar. Eric fick lite panodil tidigare så den hjälper så han blir lite pigg och kan äta för att sedan sova för natten (hoppas jag iaf).
Volá, så var maten klar. Barnen åt stora portioner så det blev klart godkänt med curry och äpple. Tog ytterligare en sväng till jobbet efter middagen. På väg hem stannade jag på Coop extra för att handla. Har lite svårt att förstå hur det kan vara så olika priser på varor ibland mellan affärer. Clementiner (eller vad de heter nu mera ...) på coop kostade det 9.90 kg och på Willys i lördag 19.90. Det är ju det dubbla!!!

Nu är det dax att få upp eric igen för medicine och hoppas hoppas att han vill sova igen så jag också kan få sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar