Sidor

fredag 11 mars 2011

Tråkig dag :-(

Jaa... idag har jag inte fått göra ngt :-( Edla har varit för pigg och för trött på samma gång. Så fort jag har börjat med något har hon kommit och behövt hjälp med det ena eller det andra... Skulle sy om ett par gardiner.. resulterade i att de inte blev rätt... Så nu får jag börja om igen.. tänker inte ens visa på bild hur tokigt det blev... Och nu är solen snart ett minne för idag... Men det är FREDAG!!!

Och jag måste peppa upp mig. Nu går jag och tar tag i gardinen så nåt blir klart. Sedan ska jag ha fredagsmys med Edla. På hennes begäran ska vi två ha tacokväll, grabbarna har egentid med varandra så de klarar sig själva... Sedan är det Let´s dance på TV så jag vet att en vis dam tycker det är höjdare... Och jag kan väl sy lite barnkläder kanske :-) OK nu känns det bättre :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar