Sidor

tisdag 29 mars 2011

Fynd i bokhögen på Karlsson...

Idag lagade vi mat från vår matkasse från http://www.familyfood.se/ Det blev kyckling i pitabröd med tillbehör.
Här puttrar kycklingen i grytan. När vätskan har kokat bort och man har hunnit att fixa tillbehören som var i orginalet gurk/morotstzatziki med tomat så kompletterade vi med gurka, isbergssallad samt tacosalsa. Bild på maten i pitabröd blev det inte då tisdagar är stressigt hemma hos oss med sonen som skall till sin träning. Middag och sedan jag som skall iväg på ZUMBA. Gott var det iaf... det kommer att lagas fler gånger så det kanske blir en bild i framtiden :-)

Nu har jag kommit hem efter en timmes träning. Fått i mig kaffe och skall krypa ner i sängen och börja blädra i mitt fynd från "Karlsson" idag. Alla böcker 30 kr!!! Så denna åkte ner i min korg..

 ... och igår kom....
... Mat Magasinets senaste nr... Så det blir läsning ikväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar