Sidor

tisdag 22 mars 2011

Mönster till mjukbyxor...

Har precis klipp till ett mönster till mjukbyxor till dottern och ska lägga ut det på tyget... men inser att ögonen går i kors... Ska nog inte klippa mer ikväll om jag vill ha bra resultat.  Det är roligt när barnen växer men det är jobbigt att upptäcka att det inte är många plagg som är lagom... Finns sommarkläder men inte till detta ojämna vädret... Då får mamma sy lite :-)

Vad har hänt mer här? Det är tisdag så sonen har haft gymnastik. Jag har turen att grannen kör dem och jag hämtar barnen. Hem och fixa middag. Vi har ätit "laxburgare med klyftpotatis och mangosås" men mina burgare blev inte burgare utan mer laxpytt... Därför inga bilder. Men smaken var himmelsk. MEN receptet är från min matkasse så den delar jag inte med mig... Då får ni bli kund hos familyfood :-)...

natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar