Sidor

måndag 7 mars 2011

Efter Örebrotripp

Vi trotsade sjukdomarna och åkte till Örebro på en tripp som vi planerat. Ja... jag såg mycket av hotelrummet iaf :-) Men vi hade trevligt... Några matupplevelser ska vi inte prata om... Sonen prickade in sina febertoppar på kvällarna så två kvällar i rad åt vi varmamackor från Subway... de är goda men inte riktigt vad jag hade tänkt mig två kvällar i rad :-) shopping, lekland, IKEA mm



Nästa sjukling har blivit dottern, ligger i feber IGEN. Min man tog de sjuka barnen så jag har jobbat idag.

Kvällens middag blev från vår matkasse från http://www.familyfood.se/ Fisksoppa med gott bröd.
Här puttrar rotfrukterna i soppan så de blir lagom mjuka utan att bli mos... Senare åkte fisken ner... Brödet skivades och simslabim var middagen klar. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar