Sidor

onsdag 2 mars 2011

Slut på fiffirutor...

En mindre kris höll på att hända här hemma idag. Fiffirutorna är slut i frysen. Så sonen tog tag i ärendet... Här har det bakats...

Det är av största vikt att sjunga ordentligt när man bakar... smeten blir liksom bättre...

Idag använde jag mig av Leilas recept på "Fiffirutor" istället för den som vi använder... Klart godkänt :-)
När vi ändå var i farten och bakade testade vi ett annat recept ...

.... "Mammas chokladkaka"... den har oxå fått godkänt.
Eftermiddagen är räddad :-) Jag har även fått en tidning skickad till mig från  min mor ...

Gissa vad jag gör i em :-) Kaffe, kaka och lite läsning (om jag har tur, och har jag otur så har jag även en son i famnen som vill gosa medan han har feber) Men som kvinna kan man göra allt på engång ...

Jag måste få avsluta detta med att berätta att jag har inte kunnat bädda alla sängar idag (jo... jag har ett STORT behov av att göra detta varje dag ;-) ) Men jag hade inte hjärta att flytta på denna kille...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar