Sidor

lördag 4 februari 2012

Vad gör ni en lördags fm?

Här har det hunnit fixas lite. har ÄNTLIGEN blivit klar med två tröjor till Eric. Jag började med dem i november men sedan har de blivit liggande av olika anledningar men nu på fm fick jag dem klara samt tagit kort på dem.
I höstas hade jag sytt denn tröja (upptäckte att jag inte hade bloggat om den...)
Eric har älskat denna tröja men den har varit lite snäv i halsrigningen... så jag hade bestämt mig för att göra med knäppning... Så det var bara att rita om mönstret...

 (om ni undrar varför man upplever bilderna lite sna så beror det på att jag balanserade medan jag tog bilderna... hela golvet var fullt med PetShops)

Nedan är det en bild på själva knäppningen. Hade en idée från början att det skulle vara kardborreband men övergav det då jag tor det hade blivit för stumt i halsrigningen.


1 kommentar: