Sidor

lördag 4 februari 2012

Lördagsgodis

Eric sitter och äter frukost.
"Mamma! Visst är det lördag idag?" Jag: "jaa" Eric: " Om man varit snäll så FÅR man lördagsgodis då ... eller hur mamma?" " Mamma, visst har jag varit snäll. När ska vi gå och köpa godis???"  Själv hade jag inte hunnit att sätta mig än för att inta frukost så inte än på ett par timmar :-)

Och som det ser ut lär det ta ett tag innan vi kommer ut.. finns lite skottning att göra.
Bilden är tagen innifrån så därför så mörk. men den är tagen idag på morgonen.
Sedan bjuder jag på bilder från igår morse... ha rinte hunit ut än idag :-) Men det ser likadant ut kanman lugnt säga...

Trevlig lördag på er. Vad ska ni hitta på idag?
 Det är melodifestival och gladiatorerna samtidigt ikväll så det blir lite spring mellan barnen och rummen. Eric är helt galen i gladiatorerna (han lever sig in i det... " är utmanaren redo? är gladiatorn redo? KÖRRRRRRRRRRRRRRRRR) medan Edla älskar allt med sång och dans... och jag vill ju vara med båda barnen... Jaaa det löser sig.

Ha det gott nu!

1 kommentar:

  1. I dessa snötider är det inte så svårt att veta vad man ska hitta på. Idag har jag skottat altantaket. Det var ca en halv meter högt med snö.Får ju klättra på stege men klarade mig undan med livet i behåll.Ramlar man ner så landar man ju mjukt i alla fall.
    I kväll ska jag och en kompis titta på melodifestivalen och rösta på Abalone Dots.
    Och så ska vi väl äta nåt gott.

    SvaraRadera