Sidor

fredag 11 april 2014

Efit dag idag

Ett foto i timmen dag och vabb dag. Sonen har fått feber :( Började med halsont och senare feber. Om du vill kika in på andras EFITdag kika in HÄR.

Min dag...
Vaknade och tittade till hushållet
2:19
Sedan sov jag gott.
6:22
Har varit vaken en stund och kollat nätet...
Läst ikapp lite vad Maja och gänget fixat med i tisdags då det var möte där...
7:20
Första koppen kaffe intagen...
8:20
Dottern i skolan... Sonen hemma en stund medan jag handlar lite snabbt på MAXI...
9:20
Sitter vid datorn och kikar lite... Sonen ligger i soffan och tittar på tv.
10:20
En sväng med snabeldraken..
11:20
Fika m svärföräldrar som tittar förbi sjukstugan
12:20
Vila m sonen så vi glömde ta kort :) 
13:20
Kvatssamtal i skolan för dottern
Veckobrevet inför nästa vecka.
14:20
Försöker få i sjuklingen saft:((
15:20
Febertopp och film :(((
16:20
Deg färdig jäst
Jag ska baka 100 bullar till imorgon...
17:20
Sista plåten på G
Bakade på 2 jäst och fick ihop 53 bullar...minus alla som familjen äter... Jag får baka mer...:))
18:20
Sitter inne på bio så ingen bild..min kusin, hennes barn och jag o Edla var och såg Rio 2.
19:20
Fortfarande inne på bion... Så bilden är från 19:45
20:20
Kommit hem, fått lift till mon cykel och på väg hem:))
Förra lördagen var jag på tjejfest , cyklade dit men tog taxi hem...
21:20
Bullbak...
22:20
Sista plåten... Helt slut :)
God kväll i stugorna ,strax natti natti...

5 kommentarer:

  1. Hoppas det är fort övergående.

    SvaraRadera
  2. Även här vaknades det med halsont... Önskar Dig en fortsatt fin dag.

    SvaraRadera
  3. Hoppas fikabrödet gjorde sonen piggare. ;-)

    SvaraRadera