Sidor

lördag 18 februari 2012

Syfestivalen i Älvsjö 17-19 feb

Igår på morgonen så åkte jag till Stockholm för att traska runt på syfestivalen i Älvsjö (igen).Körde samma koncept som förra gången.. Hämtade upp en vännina till min mor (även mor till mina vänninor) och en annan bekant och så åkte vi till stor stan... Träffade upp min vännina med son.. ocj så gjorde vi en heldag på mässan. För den som är intressrad av att skapa är detta himmelriket :-) I höstas köpte jag ju min overlock så då kände jag inte att jag kunde köpa tyger men denna gång var det bara att njuta och se vad man skulle dra med sig hem för att klippa till mm...
Inhandlat på www.jnydesign.se

Inhandlat på http://www.neanobelle.se/

På denna bild är endast det vita tyget inhandlat på mässan... Ville ha det svarta bandet till vänster som jag inte lyckades hitta på mässan. så när jag var på väg hem blev det ett stop i Söderköping på JOFOTEX och där "råkade " jag snubbla över resterande på bilden :-)
Och sedan efter en sovmorgon var det dags för dagens frukost...

Och börja packa för att åka hem...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar