Sidor

tisdag 21 februari 2012

Kvitten

Jag hade turen att få fyra kvitten från Mesude teyze när jag träffade henne förra veckan. Hur ser kvitten ut??? Så här:
Jag skall göra marmelad var tanken men eftersom orken inte finns där så ligger de nu i vår kyl och väntar på att jag ska orka göra marmelad. Då tänker ni att med fyra frukter kommer man inte långt... joo då det är ca 2 kilo :-) Men som sagt än har  de inte blivit nåt av det :-(

Det jag behöver mina krafter till nu är en sväng till VC för egen del samt till apoteket och ett stop vid mataffären för inhandling av mjölk mm och sedan hem. Just nu känns det som ett JÄTTE JOBB ska ni veta. Jag kommer nog att överleva men jag återkommer... Ha det skönt i solen. Just nu känner jag hur den värmer ryggen på mig genom altanfönstret.

1 kommentar:

  1. Kvittenmarmelad är verkligen gott. Jag blir sugen men har bestämt att inte göra det i år för att inte förstöra min GI diet... För vem äter upp allt hos oss - jag förståss. Din mor

    SvaraRadera