Sidor

söndag 25 september 2011

"Nästan ledig fredag" igen!

Denna fredag var banren och jag nästan lediga igen... Jag jobbade ca 2 tim på morgonen och sedan tog vi ledigt och åkte till Norrköping först. Vi hälsade på ett par barndomsvänner till mig. de var hemma hos sina föräldrar på besök. Ananrs bor de båda i Stockholm och då är det inte lätt att bara träffas över dagen. Men nu hade vi chansen att umgås lite :-) Först var vi hemma i deras föräldrahem mm och sedan tog vi barnen till busfabriken.
Här sitter Ege tryggt i sin moster demests famn medan hans mor Buket tittar på... men sedan blir elefanten lite närgången och då... 
... kommer mormor Mesude fram och skall visa hur ofarlig elefanten är... och sedan var krisen över ...




Det är inte så enkelt att ta bild på personer som är i farten... 
Här kommer jag
Ege fick kämpa för att hålla balansen då Edla och Eric sprang fram och tillbaka i hopborgen... 
jag tycker det är underbart att se viljan hos barn när de koncentrerar sig på att göra saker som här... att resa sig... och det går bara man kämpar för det :-)... 

Edla i luften... 


Ege, Eric och Edla

Nästa generation att leka... Min pappa och Demet och Bukets pappa har varit barndomsvänner, vi har varit vänner och nu leker våra barn :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar