Sidor

fredag 2 september 2011

GI veckan som gått

Veckan har gått jätte bra. Har bara glömt detta med GI en gång under veckan. De var när jag var på ICA maxis invigning och de hade buffé. det var inte under självaplockandet som jag glömde det utan när jag skulle ta dricka. Skulle självkalrt ha valt mineralvatten MEN såg rödvinet och tänkte jag kör ju inte så då kan jag ta ett glas. När halva slunkit ner kom jag på det... Så då var det bara att stälal glaset lite fint :-) Många tycker att just frukosten är svårast att variera. Men för mig funkar det jätte bra.

Den nedersta har jag precis intagit :-) Man kanlugnt säga att jag är mätt och belåten. Har under veckan varit på Lidl och inhadlat oliver. Just till frukost tycker jag oliver funkar bra och det finns ju så många olika GODA sorter.

Passade även på att inhandla Majsmjöl på Willys så jag kan baka en paj under helgen. Enligt receptet så skall det funka jätte bra men har inte testat än... återkommer med resultatet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar