Sidor

onsdag 21 september 2011

Fisk och broccoli= gott

Idag var det middag från vår matkasse från familyfood... Super gott var det...
okej, jag hade svårt att hålla mig till orginalreceptet så det slank ner lite grädde istället för vatten och det var den sista skvätten från OATLY. Man märker ingen skillnad på det och grädde...

...hade turen att jag får en liten lunchlåda imorron :-)
Och efter middagen tyckte jag att vi behövde något gott... Har för första gången köpt...

Rysk yoghurt! Behövde testa den så jag gjorde "hallon goj"... fantasibrist :-) !

1 pkt hallon
1 tsk vaniljsocker
2 msk socker
2 dl rysk yoghurt
1 dl mjölk 

Inte många droppar kvar inte...

1 kommentar:

  1. Barnen verkar vara riktigt förtjusta! Det förstår jag en avrundning med efterrätt är aldrig fel!

    SvaraRadera