Sidor

lördag 10 september 2011

Bordinköp som slutade med att vi hittade fika gäster.

Idag var vi hela familjen ute och skulle fixa 1000 ärenden. Började med stan, Ö&B Materialmännen... På materialmännen skulle vi bara ha en transformator, men det slutade med att vi hittade ett bord och vi hade den lilla bilen med oss och affären stängde kl 14 så jag fick så snäll vänta på parkeringen med borde medan M åkte hem och bytte bil... och när jag står där så ringer det i min mobil då har vänner från Oskarshamn kommit till stan :-) OCH det roliga är att de står på samma parkering som mig men inte  fått syn på mig då de ringer :-)... "in the end" så hamnar vi på fika hemma hos oss
och vädret var ju underbart så det blev att fika på altanen ..barnen passde på att leka för fullt...

Tyvärr så skulle dessa gäster vidare på middag åt ett annat håll... men vi syns snart igen... kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar