Sidor

måndag 19 december 2011

Lite uppdatering från oss

Hänt lite av varje i livet så det har inte funnits tid för bloggande. Sjukt barn har gjort att man varit hemma två dagar förra veckan. Känt julklappspaniken , min mor har haft barnen så M och jag har kunnat inhandla julklappar i lugn och ro. Men varför nöja sig med att handla i närheten? Vi åkte till Malmö för att handla och umgås lite. Bara kunna gå ut och äta lite gott, njuta av samtal utan att någon frågar mitt i "mamma, vet du...." . Nu är det mesta av julpaniken borta och bara lugnet kvar :-) Och en natt borta från barnen och man känner hur mycket man saknar dem. Helt underbart att vara tillbaka hos dem. Det har inte gått någon nöd på dem precis. De har styrt och ställt med både mormor och farmor. De har bla bakat pepparkakshus, för att vara exakt 3 stycken. Varför nöja sig med EN när man kan få mormor att baka TRE??? Bilder kommer senare... och många fina teckningar har skapats under tiden oxå...

Och det underbara idag... (jag bara ler när jag tänker på det). Hämtade barnen på förskolan för att ta oss ner till stan för att kolla lite saker. Det var underbart att vara på stan med två barn som inte bråkade, bara lekte och vi hade sååå otroligt trevligt. De fick mig att säga ja till middag på SIBYLLA... Har testat det några gånger nu när de finns i vår stad meninte varit så förtjust men idag fick de OK. Sedan det sista testet in på MAXI för att handla med barnen... och vi överlevde allt!!! YESSS!!! Underbar måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar