Sidor

torsdag 9 juni 2011

Torsdag med Sibylla

Idag efter jobbet testade vi vår nya och enda Sibylla i stan som har öppnat vid Biltema. Måste erkänna att det inte är en höjdare alla gånger att gå på GI och åka till en korvmoj :-( Medan familjen frossar i godsaker sitter jag själv med en kycklingsallad. Näää för min del kan jag vara utan deras sallad. Och inte blev mitt omdöme bättre av att det jobbade sex personer bakom disk men det tog hur lång tid som helst att beställa, få betala och få maten... Men det var trevligt att hela familjen tog en cykeltur dit och när vi skulle hem så ringde Lotta och undrade om vi var på hemväg. När vi kom hem var Lotta och farfar här med nygräddade bullar till familjen. Så vi intog kaffe på altanen. Jag smakade en bit från Magnus bulle och JAAA det är super gott med nygräddade bullar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar