Sidor

fredag 8 februari 2013

Njuter av snö eller :)??

Äntligen fredag och det är ju en kort dag för mig på jobbet... Efter jobb har jag hunnit med att luncha med en väninna och hämta barn på förskola... Båda barnen fick ta med sig en kompisvarhem så nu är det full rulle... men lyckligtvis ville flickorna ut och leka en stund så det är lite tystare hemma... Men ärligt kan jag inte fatta att man vill gå ut när det blåser och det snöar... men de är väl inte lika gnälliga som sin mamma :) Själv har jag njutit av att sitta inne och inta en kopp kaffe ... Funderar på att pyssla lite med något men kan inte bestämma mig för vad... Får se men först en liten dejt med tvättmaskinen så den kan få jobba medan jag gör roliga saker... Hoppas ni har det bra  denna fredag... bjuder på en bild på Edla från kalaset i onsdags...

1 kommentar:

  1. Svåra tider i snö och blåst! Det finns ändå en härlig känsla i att bli varm i kroppen när man är ute i det kalla vintervädret. Jag förstår Edla mycket väl, kram till henne! Mormor

    SvaraRadera