Sidor

lördag 2 juni 2012

Sushi till middag

Eftersom Edla och jag är ensamma i stan medan våra killar i familjen är på besök i stor staden passade vi på att äta det vi tycker är så gott: SUSHI.
Vi valde sushibaren inne i stan. Det öppnade får några månader sedan men det tog tid innan jag hann testad et för första gången... Erkänner det var denna vecka i onsdag. Och i torsdags var jag där igen och åt.. och så tillbaka nu en lördagskväll. Vad tror ni??? Tyckte jag om det eller inte :-)


Jag lovar vi blev inte besvikna ikväll inte...

Bilden gör inte rättvisa för den goda maten. Av alla bitar på fatet så var det bara en som inte riktigt var min smak, bläckfisken. Jag tyckte tom det var ok med grillål (vet inte om det är samma sak som ål som jag inte äter. Har så svårt att få mig till att äta nåt som liknar orm så det går bara inte)

Efter vår middag på stan skulle vi åka hem men ändrade oss på vägen och åkte till farmor och farfar för lite kaffe till mig och glass till Edla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar