Sidor

måndag 11 juni 2012

Eric äter inte paprika


Har försökt på alla sätt att få i Eric paprika men han har lyckats identifiera smaken varje gång och resultatet har varit att han pillat ut delarna. Jag har försökt med olika färger, jag har fräst i små små bitar i mat men han har hittat det... Jag har försökt göra små små bitar i salladen... han har hittat det... mm mm MEN idag så köpte jag oliver med paprika fyllning... Ingen tanke på att Eric inte äter paprika... Och till middag så fick han några ( vad åt vi för övrigt?? JOOO Wraps med sesampanerad kycklingfilé i strimlor med sallad, tomat och gurka.. på med vanlig köpe salladsdressing, Felix,) vid sidan om på fatet... När burken nästan var slut så säger Edla : Men Eric du tycker ju inte om paprika??? Eric svarar: Jooo, oliven skyddar paprikan...
Det hade jag inte testat...
Linda in paprikan i ngt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar