Sidor

söndag 4 mars 2012

Sanering klar!

Upptäckte att köket behövde sanering efter marmelad kokandet :-) Men nu är det klart. Har även planerat matsedel för veckan som kommer och börjat planera mat till nästa helg. Jag hoppas hoppas att våra helgplanering kommer i lås denna gång. Det känns som om de senaste två månaderna har vi planerat saker med det har blivit inställt pga av sjukdomar :-( Men nu hoppas jag att det vänder för nu har vi massor med planer på G igen. Till helgen som kommer.. vänner på besök... Helgen efter kalas för en stor tjej mm.. och mitt i allt så tänker jag på att mina helger nu mera är TRE dagar :-)

Snart är en maskin tvätt klar så det skall hängas... men just nu ska jag förtsätta att titta på TV8... Det är morden i midsomer (igen)... Och jag har ju symaskinen där så det blir nog några stygn där oxå... Har hunnit med rätt mycket sömnad nu under helgen... Återkommer med bilder och uppdatering under veckan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar