Sidor

torsdag 1 mars 2012

Redo för helg.

Normalt så är torsdagar lite stressigt efter jobb o dagis hos oss... Då dottern skall ha innebandy först och innan skall man hinna få mat på bordet och efter innebandy skall jag iväg på min sykurs... Men dottern meddelade idag att hon INTE vill gå på innebandy mer. Och man skall ju lyssna på sina barn... När vi hade pratat omd et en stund kom vi fram till att det fick bli så. Men då var jag redan i 120 så när vi väl kom hem så började jag storstäda och har allt under kontroll inför helgen. Till på detta så börjar mina lediga fredagar nu så jag skulle ju ha hunnit med det imorgon men det är liksom redan klart idag :-) Så imorgon blir det att bara njuta av dagen....Nu är det dags för lite skönhetssömn så vi kan göra roliga saker imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar