Sidor

lördag 10 mars 2012

Dockteater i stadsparken

Dä ni!!! Inte många som varit med om det inte. Det roliga var att det var Edla som hade teatern och kom på idéen själv. Hon hittade en borttappad docka i sandlådan... och innan jag hann blinka hade hon hittat en pinne till den och behövde en en docka till då fick det bli ett blad på en pinne... och sedan var det igång...



Alla tyckte inte att det var roligt att leka med dockor ...

Vi var i standparken med min kusin och hennes barn...
Efter mycket lek och luft gick vi in till stan för en gemensam fika...
Fredagen var återigen en av mina lediga fredagar. Barnen och jag började vår morgon som förra veckan med att åka till simhallen. Efter simning mm åkte vi till ICA MAXI och storhandlade, intog lunchen i deras underbara kafé, hem för att packa upp alla varor.. När det väl var gjort var jag så kaffe sugen ... och vilken tur jag hade, precis när jag var på väg till kaffebryggaren för att fixa kaffe ringer en vännina och frågar om hon kan komma förbi.. hon hade en liten lucka innan jobbet och var kaffe sugen :-) Kaffe med en vännina smakar alltid bättre än en slät kopp kaffe :-) Senare som ni läste ovan "dockteater i stadsparken", hem fixa inför helgen. Och sedan obligatorisk fredagsmys med familjen :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar