Sidor

lördag 8 oktober 2011

Besök i Kalmar

I fredags åkte barnen, jag och kusin med barn till Kalmar!!! Barnen och jag åkte lite i förväg så vi hann springa lite på stan.
Sedan åkte vi till Leoslekland. Barnen hade det jätte roligt. Medan vuxna njöt att av kaffe med tillbehör... måste verkligen tala om att deras mat slår all mat man får på dessa lekland mm. Åt en kycklingsallad som var mums mums... Tyvärr ingen bild då jag inte hade en tanke på det :-) men några bilder på lekande barn fick jag iaf ...





Efter lekland åkte vi till IKEA och handlade lite smått som alltid behövs... och i bilen hem hörde jag först två som pratade och pratade... och sedan blev det tyst! De var helt slut. Väl hemma var det bara att lyfta dem ur bilen och i sängen.
Tack alla inblandade för en underbar tid i Kalmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar