Sidor

tisdag 2 oktober 2012

Trädgårdsmästaren har varit här :)

Idag när jag kom hem från jobbet upptäckte jag att vår trädgårdsmästare har varit i farten :) Det är kära svärfar som kommit förbi och kört ett par varv med gräsklipparen ...
 Så nu är grässet kort :)
Denna vecka har vi Linas barnmatskasse igen.. Ikväll blev det tomatfyllda kycklingfiléer med kompissallad... Men vi var så hungriga att det inte blev bilder. Men jag har lyckats fånga helgens middag i bild och kunnat redigera dem så ni kan få se hur vackert det blev :)
 

 
Potatisrosor med grillade lammkotletter. Har i många år tänkt på dessa potatisrosor från Peter Harryson bok "Mina favoriter" (HÄR ) (för att vara exakt så fick jag boken i julklapp 2001, så ni kan själv tänka er hur många år jag tänkt på dessa rosor : )  ) och åren gick tills jag nu i höst såg en avsnitt från halv åtta hos mig med dessa rosor... Då blev det ett måste att testa... Super goda!

1 kommentar:

  1. Potatisrosorna ser underbara ut! Säkert goda också, jag skall prova vid första bästa tillfälle! Mor

    SvaraRadera