Sidor

lördag 20 oktober 2012

Syfestivalen i Stockholm...

Igår var den stora dagen då jag och en väninna åkte på äventyr till Stockholm för att traska runt på festivalen och insupa inspiration till kommande projekt... Men konstigt nog var vi sååå upptagna med allt på festivalen så vi glömde ta bilder :) Det är väl så det ska vara... När jag väl kom på att vi skulle ta bild så var vi på hemväg och stannat i Norrköping för att fika...
För min del blev det en Budapestbakelse och kaffe... (det var länge sedan jag åt en Budapestbakelse) Min var ju så klart köpt men skulle man känna för att baka så har ni receptet bla HÄR Vad jag har fyndat får jag återkomma med senare eller imorgon... Idag är det fullrulle i livet igen... Så skönt att vara frisk och orka göra allt man älskar mm Så denna dag började med att hela familjen åkte till El-Giganten för att inhandla en present som Eric skulle ha med sig då han gick på kalas idag... Edla och jag fortsatte ner till stan och var på biblioteket och lånade böcker och sedan den obligatoriska fikat :) mor-dotter-tid :) Vi var inne på Cafégården och njöt av deras mini hallongrottor. Måste erkänna att jag tycker det är roligare med små små kakor så jag kan äta massor än stora som jag bara kan ta en av och sedan inte orka äta hela... Bilder det glömde vi igen :) Men webben är bra så vill ni baka det så finns recept bla HÄR

Och nu skulle jag egentligen surfa efter recept från veckan "halv åtta hos mig" då vi ska ha kalas middag för M som blev ett år äldre under veckan :) Så vi ska ha kalas... Återkommer förhoppningsvis med bilder ...

Ha en skön lördag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar