Sidor

tisdag 23 oktober 2012

Igår var ingen vanlig dag inte...

Igår var ingen vanlig dag utan herr M och min bröllopsdag :) När man tänkerefter på gårdagens väder kan jag inte riktigt förstå att vi för flera år sedan intog fördrinken utomhus i solen och det var ingen gäst som frös... Men så var man ju på små moln den dagen så man kände väl inget heller förutom glädje :)... Vi är inte sådana som firar saker bara för firandets skull och inte de som köper presenter bara för att man ska köpa... Men M visste att jag var lite down mm så han kom hem med ...
Så nu sitter jag och njuter av de fina blommorna... Och till middag blev det rester från vår middag i lördags (vet att jag inte skrivit om det än... kommer vid ett senare tillfälle)
 
Men nu till vardagen... Imorse hade jag på mig mitt nya armband jag införskaffade för ett tag sedan via en arbetskamrats dotter...
Visst är den underbar??? (HÄR hittar du till henne ) Det var så roligt för den är beställd efter mina önskemål och mått.. så den passar perfekt :)
 
 
 

1 kommentar: