Sidor

tisdag 10 april 2012

Basilikaterrin-Höjdpunkt från helgen

I söndags hade vi några vänner på middag. Vi började med ett osäkertkort som jag inte hade tillagat innan... Basilikaterrin från förförra veckans halv åtta hos mig....


Det här är bilder från dag tvås gästers tallrikar... Fick så mycket över i söndags så vi körde på samma förrätt till måndagens gäster :-) Enl mig blev det godare dag två!!! Smakerna hade mognat ihop på ett bättre sätt. Mitt tips: gör det dagen innan!!! Var hittar man receptet ?? Jo HÄR OBS servera med en balndsallad till. Dag ett hade jag lagt dem på salladsbädd med olika salladssorter.... Dag två hade jag glömt den lilla detaljen med sallad till förrätten så vi tog av den stora skålen med sallad i mitten som jag redan hade blandat med min vanliga dressing med olivolja, citron och flingsalt...

Klart värt att prova om man vill ha något med getost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar