Sidor

fredag 27 april 2012

Glad fredag!

Äntligen fredag och regnet bara hänger i luften. Man skulle ju kunna tycka det är bedrövligt att det ska regna när man är ledig mm men nej här får inte några negativa tankar komma och sätta sina klor inte. Försöker komma på varför JAG skulle tycka det är bra med regn just idag. Jo!!! jag ser inte allt damm som finns i huset :-) .. kan med gott samvete sitta i fåtöljen och läsa en bok medan barnen leker snällt med kompisar.

Själv har jag redan hunnit träffa en väninna som mellan landade mellan A och B och kommer tillbaka på lunch senare. Så kaffe med gott sällskap har redan hunnits med... Och jag har hunnit bädda nästan alla sängar... hade inte hjärta att flytta på denna kille...
Så nu går jag och läser nån timme innan jag måste förbereda lunchen...

1 kommentar:

  1. Tack för kaffet, sällskapet OCH den smarriga lunchen. ses snart igen. Kram!

    SvaraRadera