Sidor

tisdag 26 mars 2013

Symöte- Poncho

Våren börjar visa att den är på väg och det är tisdag igen... Syföreningsmöte :) Men denna vecka har jag inte något eget alster att visa utan det får bli Tyglinas mammas alster som får visas upp... Joooo Tyglina har ärvt sin "förmåga" av sin mor... Äpplet faller inte långt från trädet :) Tack mamma för den fina gåvan jag fått i livet, den ger mig energi och lycka... Åter till idag...

Vill visa upp min fina Poncho jag fick i höstas av mamma...
Hon har stickat den åt mig... Jag har den på jobbet och använder nästan dagligen... när jag ska fika måste jag till en annan byggnad och då är det riktigt skönt att krypa in under denna ponchon och springa :) eller när det bara är kallt och man inte kan få upp värmen... 
Färgerna är helt underbara och passar mig utmärkt tycker jag... Som vanligt om ni vill se vad de andra deltagarna har hittat på är det bara att kika in hos Husmorsskolan
Trevlig tisdag!!!!
 

2 kommentarer: