Sidor

söndag 3 mars 2013

Solig söndag!

Då var det dags för veckans sista dag... Söndag! Solen skiner och snön bara försvinner :) Nja lite är det kvar än men på god väg iaf.... har inga stora planer för dagen då det känns som om vi haft vår del av sjukdomar för 2013 nu de senaste två veckorna... Jag ser mer denna dag som planeringsdag... Planerar veckan... både vad det gäller på hemma plan och på jobbet så det inte
blir en chock för alla inblandade att nu är varden här och vi kör fullt ös.... Maten behöver jag inte planera så mycket det är Linas Barnmatkasse denna vecka så den biter sköter hon :) Så jag får äran att bestämma vilken rätt som ska ätas vilken dag :)...

Tänkte dela med mig av en bild på Edla då hon hjälper mig att städa! Det är tur att man har en dotter som kommer åt på platser som är lite mer trixit för en annan... medan för henne var det mer som att krypa in i en koja :) Ojj vad roligt vi hade när vi städade...
Så nu vet ni det att jag har det superduper rent i skåpet ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar