Sidor

tisdag 19 mars 2013

Syföreningsmöte- Mera Linnen

Förra veckan visade jag ju ett linne jag sytt till dottern... och som alltid när man väl hittar ett bra basmönster så är det ju bara att börja massproducera till barnen... Så var fallet här också...
Men jag ändrade lite på banden... ovanför körde jag med underklädsresor. Och den chockrosa linnet nedan valde jag att sy ihop sidosömmarna på overlocken i svart och så att de ska synas på rätt sidan. Samt att jag valde att köra den lite längre... och jag valde svart resor till axelbanden... 
Mönstret hade jag ju hittat i OTTOBRE 1/2013

Och mina stickade tunikor då?? Jaa åter igen har de stått stilla...Så har inget att rapportera på den fronten :(
 
Vad har de andra medlemmarna hittat på.. kika in HÄR
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar