Sidor

söndag 17 mars 2013

Smygstart med firande...

Lördagen gick i ett hos oss... Det började med att jag åkte och handlade (gjorde ett försök i fredags men blev avbruten efter fem varor) och på lördagen ville inte självscanningsapparaten fungera så jag fick be om hjälp och när jag skulle betala åkte jag på kontroll (inte för att det gör mig något men jag hade ju verkligen önskat att det hade gått smidigt igår) och när kontrollen var klar åkte jag på leg kontroll då det visat sig att jag köpte öl... (glömmer att man måste ha åldern inne när man handlar öl : )  ) nog om detta... Sedan var det dags att komma hem fixa barnen som skulle på kalas... Under denna tid passade M och jag på att slå in dotterns paket till hennes kalas som är idag ...

När barnen kom hem var det bara att byta kläder och åka iväg till innebandy då Erics innebandylekis skulle spela i pausen mellan första och andra perioden...

Sedan hade vi lite fika gäster som ville gratta blivande sju åringen!!!!
Senare ville blivande sjuåringen bästamma vad vi skulle ha till middag och laga maten... vem kan säga nej till dessa tjejer...
Och nu ska jag ladda om för dagen med kalas!!!!!!!!!!
Trevlig söndag... Återkommer kanske senare ikväll eller så blir det uppdatering senare i veckan...
Ha det gott!
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Ibland kan det verkligen stressa till sig, det var länge sedanjag fick visa leg :) hihi. Grattis till 7 -åringen

    SvaraRadera