Sidor

tisdag 3 maj 2011

Plan B blev plan A

Igår väntade jag på vår matkasse... klockan gick och inget hände. När klockan visade 17.45 var jag så hungrig att plan B fick komma fram. Det blev pasta med bacon som inte är fy skam direkt. Vi älskar det i vår familj.

Vi hade massor med riven ost på. Osten är inhandlad när jag var i Jönköping på Rudenstamsgårdsbutik.
När maten var klar och disken var i maskinen så började jag fundera lite på vad det var för vecka... Himmm v 18. Var det inte då jag hade upphåll på matkassen?? Kollar i kalendern... joo v18 har vi så mycket som händer kvällstid så jag hade avbokat kassen... Tänk om man kunnde komma ihåg det från början. Jaa och så blev min plan B min plan A.

Och nu till kvällen är det enkelt... sonens dagis har grillkväll med föräldrar mm så det gäller bara att ta sig dit och komma ihåg korv, bröd mm. Det är alltid väldigt trevlig men kallt på våra grillkvällar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar