Sidor

måndag 30 maj 2011

Morsdag!!!

Morgonen började med uppvakning i sängen. Hade tå barn som hoppade på mig med ett kuvert som innehöll trisslotter (tyvärr ingen vinst :-(  ) och ett stort paket med en glassmaskin J . Eftersom min kamera fortfaradne inte fungerar (lånar mina bilder från svärmor om hon är i närheten, annars är det väldigt bildfattigt hos oss just nu) finns det inga bilder från denna stund. Men minnena kommer att finnas med mig länge. Uppvaktade min egen mor över telefon då vi inte bor så nära varandra.
Svärmor bor ju i stan så henne kunde vi uppvakta på denna stora dag. Och hon hade hunnit att förbereda att vi skulle komma med tårta till alla som äter tårta och till mig grädde och jordgubbar.

Delar av tårtan som blev kvar...

Hennes fina blomma som barnen valde.

Grattis alla mammor på MORSDAG!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar