Sidor

måndag 22 juli 2013

Morgonpigg?

Ja ... Som vissa kanske läste i inlägget innan så vaknade jag tidigt för att vara semester. Fick energi genom att vara arg grrr.... Så då bakade jag :)
Först ut blev det långpannebullar igen :)
Och sedan Manti , turkisk färskpasta med köttfärsfyllning.
Och till Manti behöver man knåda degen ordentligt och det var skönt att få ut sin agrition. 
Det blev en sväng till stan för att handla lite och tid för snabbfika på ett kafe m uteplats. 
Och hemma blev lite vattenlek för barnen...
Och senare på sen em ringde en kollega och undrade om jag var intresserad av vinbär :)
Vad tror ni? Jag kastade mig i bilen och åkte.... 
Det blev en sen middag men enligt mig super god :) Lax i ugnen. 
Och för den som undrar går det utmärkt att ha vinbär i sallad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar