Sidor

måndag 15 juli 2013

EFIT-dag idag

Denna EFIT-dag kommer att vissas senare men den är från den 15 juli. Jag började morgonen med dusch på High Caparrals Camping. Vid nio tiden var det dags att bädda sängarna i husvagnen.
10 frallfrukost med egengjord jordgubbsmarmelad. Extra gott när man inte är hemma. Sedan traskade vi bort till parken för inträde dag två. Vid 11 hade vi kommit in och barnen startade dagen med ponnyridning.
Sedan vid 12 var det lunch och bilden nedan har tiderna blivit lite fel :) bilden m 12 ska va 11:40. 13 ska vara 12 och 12:50 ska vara 12:50. Solklart va ;)?
Sedan gick vi till Old Mexico för lite svalkande Cervera.
En liten promenad i campingen och hittade en granne med denna fina tält :)
19 bilden glömdes bort. Vi åt taco middag. Nedan redigerar jag bilderna i telefon medan jag står i diskkö :)
Mera promenad... Tidig kväll (?) ... Två som snodde min säng:( Jag fick hoppa in i Erics säng.

2 kommentarer:

  1. Vilka busungar! Men mysigt med pappa är inte dumt! Hälsningar från mormor

    SvaraRadera
  2. Häftigt folka-tält. Aldrig sett förut.
    Ser ut ha varit en bra dag.

    SvaraRadera