Sidor

torsdag 18 juli 2013

High Chaparral

Nu har vi landat hemma efter en tripp till Wilda Western High Chaparral.
Det var första gången för mig i denna park. Som enda barnet och flicka så var aldrig pang pang min grej som liten. Passar på att tacka mina föräldrar som inte tog mig hit som liten... Det var skoj att se barnen ha roligt. Nedan kommer bildkaskad... Så om just du inte tycker om att se bilder på allt vi hann med dag ett... Gå iväg och ta en kopp kaffe eller så och återkom till nästa inlägg:)
Här har dagens outfit inhandlats... Sedan var det pang pang. Läste någonstans att de säljer pistoler mm för 500.000kr per dag under högsäsong. Guldgruva!!!
Ovan är det bla bilder från tågresan och rånet... Eric tyckte det var lite lite läskigt. Barnen som satt bredvid snyftade för fullt så lite otäckt var det nog. 
 Lucky Luke föreställning på G nedan
Sedan var vi i Indianbyn. En bra föreställning var det där också... Men Edla och jag var med och dansade förfullt så det blev inga bilder :)
Vi var inne i träkykan som finns där. Ohh så fin den var. Erkänner att bilderna inte gör rättvisa. 
Och jaaa jag älskar bilder på mina barn. Tycker om att försöka få fram deras rörelse i kollager... 
Bilderna ovan på barnen är från väntan till barnaktiviteten på kvällen. Barnen var med och skulle hjälpa vicesheriffen att fånga bröderna Dalton. Och på så sätt fick mannen och jag egentid på en timme:) så vi satt på serveringen brevid och hade en liten dejt :)
På tåget tillbaka till Campingen.
Där emellan ser ni vårt boende :) 
Väl hemma (som Eric säger, vi har två hem... Det är hemma fast husvagnen) var det daga för middag...grillen fram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar