Sidor

måndag 19 november 2012

Vardagen har börjat...

Då var det återigen måndag och vardag... Dagen började tidigt då jag vaknade vid 4:a och jobbet började snurra i huvudet... Efter en väldigt lung start på morgonen kom jag tidigt tidigt  till jobbet och fick massor massor med gjort så det är underbart att veta att man ligger på plus sidan redan efter måndag :) Veckan är under kontroll...

Efter jobbet har barnen och jag varit på stan och inhandlat skridskor, vantar mm inför vinter, handlat mjölk mm och där någonstans insåg jag att orken att laga mat var låg så det blev att stanna till vid Sibylla på hemvägen... Nu är magarna mätta och jag bara väntar på kaffe, lite halv åtta hos mig och sedan min säng :) Nja .. jag ska väl hinna med lite till innan... som att planera morgondagens tjejmiddag... Imorgon har vi tjejmiddag här med matlag... Jag bestämmer vad vi ska laga, inhandlar... vi drar lott om de olika lagen... vi lagar maten, äter och delar på kostnaden :) Så egentligen har jag inte tid att blogga nu utan jag ska leta recept men men... det rer sig ;) Till fina bilder från imorgon får ni hålla till godo med Sigge ..

2 kommentarer: