Sidor

fredag 2 november 2012

Fredagskväll hos oss

Nu börjar även denna fredag lida mot sitt slut. Det har kännts som en riktigt lånnng fredag. Kan bero på att jag inte är 100 pigg igen... har åkt på nån förkylning, är täppt i näsan så det är svårt att andas mm (och  jag blir extra gnällig då så ha tålamod eller läs bloggen igen om si så där nån vecka) Efter det vanliga med jobb och hämta barn på dagis så åkte vi ner till stan för att hyra en film... Ibland så går man på reklam som i detta fall.. ett sms med en hyrfilm för 15 kr på HEMMAKVÄLL... vem kan motstå det??
Så barnen har haft BIOkväll hemma med kompisar... de har smaskat på ostbågar, chips och popcorne... Själv har jag hinkat i mig ingefärsdryck..
Mina bästa kompisar ikväll är vattenkokaren, honung, citron, knölen ovanför samt näsdukar :) Och jag har turen att jag har en pigg man som orkar passa upp mig lite så jag blir frisk fortare :)
 
Skulle vilja säga att jag har tittat på nåt vettigt på TVn men orkar inte följa ngt...Nääär det blir att lägga sig i tid och hoppas på att man är piggare im!!!
 
Natti natti på ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar