Sidor

onsdag 13 juli 2011

Astrid Lindgrens Värld här kommer vi

I söndags passade barnen och jag på att åka till ALV med en vännina och hennes familj. Ojjj ojj oj vilken dag det var. För min del en hemsk dag som blev otroligt trevlig trots allt som gick så fel. Kan ärligt inte fatta hur jag skulle kunna ha haft trevligare om allt hade blivit som planerat. Började med att jag inte tog med handväskan, glömde termos med kaffe, lämnade ingen nyckel hemma till M utan tog med alla till Vimmerby... jaa ... så ni kan tänka Er men det blev hellyckat iaf :-)
Här sitter vi alla och väntar på att "Fröken Prysselius Allsång" skall börja.

Efter en runda var det dax för lunch. Vi hade pastasallad med burkskinka med oss. Jag smaksätter alltid min pasta efter kokning med lite mild olja (gärna raps) samt grillkrydda innan jag blandar i grönsakerna. Detta lärde Sara mig för många år sedan ... tack tack för tipset!

 Hur får man FEM barn att titta i samma kamera samtidigt?? Joo man hotar med att man tar godisasken om de inte tittar på mig!!!

Så här såg parkeringen ut när vi kom ut :-) Barnen och jag gjorde en heldag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar