Sidor

söndag 18 augusti 2013

Vardagen tillbaka

Nu så har det varit tyst om mig här på bloggen men det har varit en intensiv vecka... Jag har mina toppar på jobbet och denna vecka som varit har varit en av dom... Men läger är under kontroll och jag lever:)
I torsdags var nog den stressigaste dagen... Men jag har turen att ha en väninna som känner av mina vibbar så först blev jag bjuden på lunch hos henne...
Först lite sallad m jordgubbar och vitlöksbröd... Sedan köttgryta m ris. Som om denna lyx inte räckte... Sade hon att jag inte behövde tänka på middagen heller... Kvart i fem kom hon med den...
Färsk pasta m köttfärssås... Dottern åt tre portioner:)

I fredags efter jobbet beslutade jag för att ta en sväng till Linköping IKEA. Om ni kommer ihåg från tidigare inlägg så håller vi på att möblera om lite här och där... Då behövdes några saker från IKEA... Men det var en besvikelse... Näst intill allt jag ville ha var tillfälligt slut... Blev billigt iaf :)

Men vi hade guldkorn oxå. Vi tog en sväng inne i stan. Hittade en klänning som jag ska ha på mig om några veckor då vi har 100 jubileum på jobbet!!! Vi hittade till ett nyöppnat fik... Cafe Mums! 
Världens godaste latte...
Och så klart det bästa ... Besök hos mamma. Det blev snabbvisit... Vi sov åt frukost 
... Och sedan hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar